Badator eraldaketa auzora! Judimendi Eskola D eredura pasako da eta 2 urteko gela irekiko du!

Judimendi ikastetxeak hizkuntza-eredua aldatzeko erabakia hartu du, A eredutik D eredura pasatuz. Aldaketa horrek, gainera, 2 urteko gela sortzea dakar, auzoak eta ikastetxeko familiek aspaldidanik eskatutako proiektua.

D eredua 2024-2025 ikasturtean sartuko da indarrean, 2 urteko ikasleen matrikulazioarekin. Eredu hori urtez urte ezarriko da Haur eta Lehen Hezkuntzako maila guztietan.

Jarduera berri honekin, Judimendi ikastetxeak auzokotarren eskakizunak eta nahiak jaso eta gertuko hezkuntza-eremua izan nahi du, gure haurren aukera-berdintasuna helburu.

GURE NORTASUN DIGITALA

El Centro de Educación Infantil y Primaria Judimendi tiene como objetivo el desarrollo de las estructuras, el uso de herramientas y el desarrollo de la competencia en las tecnologías de la información y la comunicación.

Para el logro de estos objetivos, el CEIP Judimendi HLHI participa en diversos proyectos y ha redactado varios documentos-marco:

- Participación en el programa Eskola 2.0

- Acreditación en el Nivel Superior del Proyecto de Madurez TIC

- Participación en el programa Sare_Hezkuntza Gelan

- Entorno de Aprendizaje digital (OLE) del CEIP Judimendi HLHI

- Perfil de salida del alumno

- Insignia Selfie 2021-2022 embed_badge

Proyecto Digital de Centro - PDC